.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبری در مورد فرار میرحسین موسوی

شبکه ایران نوشت؛

در حالی که بسیاری از سایت‌های وابسته به جریان فتنه مدعی بودند سران این جریان صبح امروز با حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کنار مردم حاضر خواهند بود اما این اتفاق به دلیل اعتراض شدید مردم به عملکرد چند ماه گذشته این افراد به سرانجام نرسید و رهبران این جریان هر یک به شکلی از رویارویی با مردم پرهیز کردند و راه فراری برای خود انتخاب کردند تا با اعتراض گسترده مردم رو به رو نشوند.

میرحسین موسوی که صبح امروز قصد داشت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت کند؛ حوالی ساعت 11 با همراهی محافظانش به خیان رودکی شمالی منتقل و در منزلی مستقر شد تا در فرصتی مناسب در جمع عموم مردم حاضر شود، و با تهیه تصاویری از حضور خود در راهپیمایی امروز، پاسخی به منتقدانی که او را "عافیت طلب" و "ترسو" می خوانند، بدهد.

اعضای تیم حفاظتی موسوی که مترصد موقعیتی بودند تا زمینه حضور وی را در خیابان آزادی فراهم کنند از بسیجیان و نیروهای محافظ امنیت حاضر در خیابان آزادی درخواست همکاری کردند تا با حمایت آنها میرحسین موسوی بتواند "چند دقیقه ای" در راهپیمایی شرکت کند.

اما مخالفت نیروهای محافظ امنیت به دلیل اینکه خشم مردم از سران فتنه را غیرقابل کنترل دانستند، باعث شد تا اعضای تیم حفاظتی موسوی از ورود وی به خیابان آزادی جلوگیری کنند تا از اعتراض های مردمی در امان بماند.

بر اساس این گزارش، به گفته شاهدان عینی تلاش تیم حفاظتی میرحسین موسوی تا ساعت 14:30 دقیقه ادامه یافت تا شاید میرحسین موسوی بتواند از این فرصت برای خودنمایی و تحریک فرقه سبز به ادامه اغتشاشات خیابانی، سود ببرد اما ترس از واکنش های مردمی باعث شد تا موسوی همچنان در منزل واقع در بن بست مصطفی، پناه بگیرد.

زمانی که تلاش تیم حفاظتی موسوی نافرجام ماند، اعضای این تیم تصمیم گرفتند تا او را از این مکان خارج کنند اما با توجه به ازدحام جمعیت در مقابل این منزل و خیابان منتهی به بن بست مصطفی، نزدیکان میرحسین، او را با پوششی زنانه از این محل خارج کردند و از میان جمعیت گسترده مردم فراری دادند.

پایگاه اینترنتی کلمه، سایت رسمی میرحسین موسوی هم، این موضوع را تایید کرد اما در عین حال مدعی شد که موسوی از ترس محافظان امنیت و گارد ویژه از حضور در میان مردم سرباز زده است.

مهدی کروبی و محمد خاتمی دیگر سران جریان فتنه هم صبح امروز در میدان صادقیه و خیابان زنجان تهران زمانی که با شعار "مرگ بر منافق" راهپیمایان روبرو شدند، ترجیح دادند با کمک نیروهای محافظ امنیت و محافظان خود از مقابل موج اعتراض های مردمی فرار کنند.

گفتنی است که در جریان تلاش فرقه سبز برای ایجاد ناآرامی در جریان روز 16 آذر در دانشگاه‌های تهران، مجید توکلی، از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر، پس از سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود در این دانشگاه، با مشاهده حضور پررنگ دانشجویان حامی انقلاب اسلامی احساس خطر کرد و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد که البته در میانه راه بازداشت شد.

فرار سیاسیون با پوشش زنانه، موضوعی است که سابقه ای طولانی در صحنه سیاست دارد. ابوالحسن بنی‌صدر هم پس از آنکه با رای مجلس "بی‌کفایت" دانسته و با تایید امام(ره) عزل شد، در خردادماه 1360 با پوشش و آرایش زنانه به همراه مسعود رجوی از کشور گریخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

n 23 بهمن 1388
برخلاف سران فتنه كه به گفته شما فرصت "خود نمائي" نداشتند اينجانب و بسياري ديگر از مردمي كه فكر ميكردند 22 بهمن روز ملي ايرانيان!(نه بعضي ها) است، فرصت طلبانه در جشن پيروزي انقلاب شركت كرديم.
نا شناس 23 بهمن 1388
موسوی در قلب تمام ایرانیها است. شما با این اخبار مغرضانه به جایی نمی رسین.آبروی ما شمالیها رو با این نحوه اطلاع رسانی نبرید بزارید یکم کلاسی هم داریم حفظ بشه.
ر-م 23 بهمن 1388
سلام...باورکنیددنیافانی است ومعلوم نیست فردایی درکارباشه مطامع دنیوی ارزش نداره تامادروغ بگیم..درقیامت چه جوابی به خداخواهیم داد؟
نا شناس 25 بهمن 1388
اگر موسوی و کروبی به میان مردم می آمدند مطمئنا الان زنده نبودند و مرگ آنها باعث قهرمان سازی برای جریان فتنه می شد.تیم حفاظت هوشیارانه عمل کرد تا اتفاقی برای این خداجویان محارب نیفتد.این فتنه گران باید بمانند و خواری و حقارت خود را ببینند .
یکی از میلیونها بسیجی دوستدار اسلام ، نظام اسلامی ، امام و رهبری
نا شناس 25 بهمن 1388
اين سايت شمال نيوز بهتر است به دروغ يا فتنه نيوز تغيير نام دهد بهتر است با اين اخبارش
mazandaran 25 بهمن 1388
آیینه ترین سرشت را برگردان *
دیباچه سرنوشت را برگردان *
اینجا همه چیز بوی گندم دارد *
آدم ، پدرم ، بهشت را برگردان*
نا شناس 25 بهمن 1388
*ان الانسان لفی خسر ان الذین آمنوا و عملوا صالحات و... بترسیم از عذاب خدا ! سیاسی بازی تا کی و بچه قیمتی ! متولیان شمال نیوز دقت بیشتر نمائید چند دور ایام می گذرد!!!1
نا شناس 25 بهمن 1388
دروغ نیوز اسم مناسب تری برای شماست.
فربد 26 بهمن 1388
بني صدر را با موسوي مقايسه كرديد ولي يك تفاوت مهم ميان آندو وجود دارد بني صدر موقع فرار از كشور هيچ طرفداري نداشت ولي موسوي اكنون حداقل 15 ميليون طرفدار دارد ببخشيد ناراحت شديد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.